sobota, 2 stycznia 2016

BEACH RACE GDYNIA 2016


BEACH RACE GDYNIA. to już szósta edycja tej niecodziennej imprezy. Cel jest szczytny Finał
Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zbiórka pieniędzy związana z tym wydarzeniem. Wyścig organizowany na plaży w Gdyni przyciąga całą czołówkę motocrossu . Niecodzienne warunki w postaci sypkiego piasku plażowego są wyzwaniem nawet dla profesjonalistów.
Udział w wyścigu mają również hobbyści amatorzy. Grupa Hobby startuje na takich samych zasadach jak OPEN. Nowością jest start KOBIET zawodniczek w grupie

MX WOMEN . Dla tych zawodniczek start w tego typu nawierzchni będzie prawdziwym wyzwaniem I szkołą przetrwania.
Impreza odbywa się na PLAŻY MIEJSKIEJ W GDYNI "GOSIR"

Harmonogram imprezy.
8-00 - otwarcie biura imprezy Contrast Cafe
9-15 9-25 - odprawa zawodników Contrast Cafe (obecność obowiązkowa)
9-30 9-45 - rozgrzewka MX85+ MX WOMEN
9-45 10-00 - rozgrzewka MX HOBBY+ LIC.C
10-00 10-15 - rozgrzewka MX OPEN+MX2+MASTERS
10-15 10-30 - pomiar czasu MX85+MX WOMEN
10-30 10-45 - pomiar czasu MX HOBBY+LIC.C
10-45 11-00 - pomiar czasu MX OPEN+MX2+MASTERS
11-00 11-15 - start MX85+MX WOMEN 6min+1okr.
11-15 11-30 - wyścig (jeden na jeden) metoda eliminacji
11-30 11-45 - start MX HOBBY + LIC.C 8min+1okr.
12-00 12-30 - start MX OPEN+MX2+MASTER 10min+1okr.
12-30 12-45 - II start MX85+MX WOMEN 6min+1okr.
12-45 13-00 - II start MX HOBBY+ LIC.C 8min+1okr.
13-10 13-45 – II start MX OPEN +MX2+MASTER
14-10 - ogłoszenie wyników I rozdanie pucharów. Contrast Café
* Wyścig jeden na jeden - 8 najlepszych czasów staje parami do wyścigów. Pary dobieramy metodą losowania, eliminacja wyłoni zwycięzcę.



BEACH RACE GDYNIA

INFORMACJA DLA ZAWODNIKÓW

PODSTAWOWE INFORMACJE:

1. Informacje lokalizacyjne

- miejsce imprezy / wjazd do padoku: Gdynia ul.Zawiszy Czarnego 1 (plaża miejska Gdynia)

2. Potwierdzanie udziału w zawodach i odbiór pakietów startowych w biurze

zawodów (przy padoku) RESTAURACJA CONTRAST CAFE

10.01 NIEDZIELA w godz: 8:00 - 9:00

W przypadku nie zgłoszenia się do biura zawodów w wyżej wymienionych terminach udział w

zawodach nie będzie możliwy.

3. Dokumenty niezbędne przy rejestracji

- dokument potwierdzający tożsamość (ze zdjęciem – np.: dowód osobisty, prawo jazdy, paszport)

- wypełnienie oświadczenia uczestnika, które będzie czekało w biurze zawodów na wszystkich

zawodników, którzy ukończyli 18 lat najpóźniej w dniu 10.01.2016 do godz. 9:00. Uczestnicy

niepełnoletni powinni przyjechać z wypełnionym dokumentem podpisanym przez rodziców

(dokument w załączeniu).

4. Ramowy harmonogram imprezy

10.01 (niedziela) 9:30 PIERWSZY TRENING DOWOLNY.SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM ZOSTANIE OPUBLIKOWANY POZAMKNIĘCIU LISTY STARTOWEJ

5. Informacje praktyczne

- padok czynny 9.01.2016 godz.16:00 do 10.01.2016 godz. 16:00

- najbliższa stacja paliw: 1km

- sklep: 500m

- sprzedaż posiłków w padoku

- dostęp do wody pitnej i przemysłowej oraz do toalet

- wyniki rywalizacji dostępne w biurze zawodów

UWAGA: PO PADOKU MOTOCYKLE PCHAMY!!!!!!

6. Harmonogram zawodów

10.01.2016 godz: 9:30 PIERWSZY TRENING DOWOLNY

Zawodnicy zobowiązani są do udziału w oficjalnych briefingach prowadzonych przez dyrektora

sportowego zawodów. Ich planowane godziny zostaną podane w biurze zawodów podczas

odbioru pakietów startowych.

7. Podstawowe świadczenia dla zawodników na miejscu zawodów:

- dokumenty potrzebne do udziału w zawodach – regulaminy, oświadczenia, identyfikatory itp.

-karta zgłoszenia, która wypełniona przez biuro a podpisana przez zawodnika (jeśli zgłosiłeś się wcześcniej) lub wypełniona przez zawodnika i podpisana na miejscu musi trafić do biura zawodów, a po jej zweryfikowaniu zawodnik otrzyma elektroniczny chip używany do hronometrażu (podlega zwrotowi po zawodach)

- badanie techniczne motocykla (linka gazu, hamulce, kask itp.)

- możliwość parkowania i campingowania na przygotowanym terenie padoku wraz z max. 2

osobami towarzyszącymi (max. 1 samochód z przyczepą + 3 osoby, w tym zawodnik

- dostęp do toalet, wody technicznej oraz pitnej

Nie gwarantujemy prądu dla zasilenia pojazdów (camper, przyczepa itp.)

- dostęp do biura dla zawodników w strefie zaplecza technicznego, w którym podawane będą

wyniki rywalizacji

- dla 3 najlepszych zawodników w każdej klasie są nagrody

UWAGA!

1) Każdy zawodnik jest zobowiązany posiadać własne opłacone ubezpieczenie (imienne,

wystawione na uczestnika na 1 dzień zawodów) opisane w Regulaminie Imprezy. Dla osób

nieposiadających takiego ubezpieczenia najprawdopodobniej będzie możliwość jego nabycia w

biurze zawodów (osoby, które nie posiadają polskiego obywatelstwa powinny zakupić

ubezpieczenie wcześniej, we własnym zakresie). Organizator nie gwarantuje możliwości zakupu

ubezpieczenia, dlatego zawodnicy powinni zaopatrzyć się w ubezpieczenie przed przyjazdem do

biura zawodów.

2) Wszelkie otrzymane świadczenia dostępne są wyłącznie od otwarcia biura zawodów tj. 10.01

od godz. 8:00 do godz. 16:00. Po tym terminie zawodnik zobowiązany jest opuścić

miejsce imprezy.

3) Każdy zawodnik zobowiązany do przestrzegania Regulaminu Imprezy i Regulaminu Padoku pod

rygorem dyskwalifikacji

Wszelakie zapytania dotyczące przebiegu zawodów należy kierować na adres mailowy:

motoenduro@wp.pl

8.ZAPISY MOŻNA ROBIĆ

Zapisy można robić DO 10.01 NIEDZIELA LIMIT 100 ZAWODNIKÓW DECYZYJE KOLEJNOŚĆ WPŁACONEGO WPISOWEGO nr konta:

MIROSŁAW KOWALSKI ALIOR BANK 86 2490 1057 0000 9900 3771 8183

podając dane:

- IMIĘ I NAZWISKO
- KLASA (MXKOBIET; MX85; MXHOBBY; MXOPEN; MXMASTERS; MX 2)
- NUMER STARTOWY
Rezerwacji SMS dokonujemy na nr: 501-858-740 LUB EMAIL:MOTOENDURO@WP.PL



PLIKI DO POBRANIA: PDF

pobieranie HARMONOGRAM CZASOWY


!-- CIASTKA -->