BEACH RACE GDYNIA. to już szósta edycja tej niecodziennej imprezy. Cel jest szczytny Finał
Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zbiórka pieniędzy związana z tym wydarzeniem. Wyścig organizowany na plaży w Gdyni przyciąga całą czołówkę motocrossu . Niecodzienne warunki w postaci sypkiego piasku plażowego są wyzwaniem nawet dla profesjonalistów.
Udział w wyścigu mają również hobbyści amatorzy. Grupa Hobby startuje na takich samych zasadach jak OPEN. Nowością jest start KOBIET zawodniczek w grupie
MX WOMEN . Dla tych zawodniczek start w tego typu nawierzchni będzie prawdziwym wyzwaniem I szkołą przetrwania.
Impreza odbywa się na PLAŻY MIEJSKIEJ W GDYNI "GOSIR"
Harmonogram imprezy.
8-00 - otwarcie biura imprezy Contrast Cafe
9-15 9-25 - odprawa zawodników Contrast Cafe (obecność obowiązkowa)
9-30 9-45 - rozgrzewka MX85+ MX WOMEN
9-45 10-00 - rozgrzewka MX HOBBY+ LIC.C
10-00 10-15 - rozgrzewka MX OPEN+MX2+MASTERS
10-15 10-30 - pomiar czasu MX85+MX WOMEN
10-30 10-45 - pomiar czasu MX HOBBY+LIC.C
10-45 11-00 - pomiar czasu MX OPEN+MX2+MASTERS
11-00 11-15 - start MX85+MX WOMEN 6min+1okr.
11-15 11-30 - wyścig (jeden na jeden) metoda eliminacji
11-30 11-45 - start MX HOBBY + LIC.C 8min+1okr.
12-00 12-30 - start MX OPEN+MX2+MASTER 10min+1okr.
12-30 12-45 - II start MX85+MX WOMEN 6min+1okr.
12-45 13-00 - II start MX HOBBY+ LIC.C 8min+1okr.
13-10 13-45 – II start MX OPEN +MX2+MASTER
14-10 - ogłoszenie wyników I rozdanie pucharów. Contrast Café
* Wyścig jeden na jeden - 8 najlepszych czasów staje parami do wyścigów. Pary dobieramy metodą losowania, eliminacja wyłoni zwycięzcę.
BEACH RACE GDYNIA
INFORMACJA DLA ZAWODNIKÓW
PODSTAWOWE INFORMACJE:
1. Informacje lokalizacyjne
- miejsce imprezy / wjazd do padoku: Gdynia ul.Zawiszy Czarnego 1 (plaża miejska Gdynia)
2. Potwierdzanie udziału w zawodach i odbiór pakietów startowych w biurze
zawodów (przy padoku) RESTAURACJA CONTRAST CAFE
10.01 NIEDZIELA w godz: 8:00 - 9:00
W przypadku nie zgłoszenia się do biura zawodów w wyżej wymienionych terminach udział w
zawodach nie będzie możliwy.
3. Dokumenty niezbędne przy rejestracji
- dokument potwierdzający tożsamość (ze zdjęciem – np.: dowód osobisty, prawo jazdy, paszport)
- wypełnienie oświadczenia uczestnika, które będzie czekało w biurze zawodów na wszystkich
zawodników, którzy ukończyli 18 lat najpóźniej w dniu 10.01.2016 do godz. 9:00. Uczestnicy
niepełnoletni powinni przyjechać z wypełnionym dokumentem podpisanym przez rodziców
(dokument w załączeniu).
4. Ramowy harmonogram imprezy
10.01 (niedziela) 9:30 PIERWSZY TRENING DOWOLNY.SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM ZOSTANIE OPUBLIKOWANY POZAMKNIĘCIU LISTY STARTOWEJ
5. Informacje praktyczne
- padok czynny 9.01.2016 godz.16:00 do 10.01.2016 godz. 16:00
- najbliższa stacja paliw: 1km
- sklep: 500m
- sprzedaż posiłków w padoku
- dostęp do wody pitnej i przemysłowej oraz do toalet
- wyniki rywalizacji dostępne w biurze zawodów
UWAGA: PO PADOKU MOTOCYKLE PCHAMY!!!!!!
6. Harmonogram zawodów
10.01.2016 godz: 9:30 PIERWSZY TRENING DOWOLNY
Zawodnicy zobowiązani są do udziału w oficjalnych briefingach prowadzonych przez dyrektora
sportowego zawodów. Ich planowane godziny zostaną podane w biurze zawodów podczas
odbioru pakietów startowych.
7. Podstawowe świadczenia dla zawodników na miejscu zawodów:
- dokumenty potrzebne do udziału w zawodach – regulaminy, oświadczenia, identyfikatory itp.
-karta zgłoszenia, która wypełniona przez biuro a podpisana przez zawodnika (jeśli zgłosiłeś się wcześcniej) lub wypełniona przez zawodnika i podpisana na miejscu musi trafić do biura zawodów, a po jej zweryfikowaniu zawodnik otrzyma elektroniczny chip używany do hronometrażu (podlega zwrotowi po zawodach)
- badanie techniczne motocykla (linka gazu, hamulce, kask itp.)
- możliwość parkowania i campingowania na przygotowanym terenie padoku wraz z max. 2
osobami towarzyszącymi (max. 1 samochód z przyczepą + 3 osoby, w tym zawodnik
- dostęp do toalet, wody technicznej oraz pitnej
Nie gwarantujemy prądu dla zasilenia pojazdów (camper, przyczepa itp.)
- dostęp do biura dla zawodników w strefie zaplecza technicznego, w którym podawane będą
wyniki rywalizacji
- dla 3 najlepszych zawodników w każdej klasie są nagrody
UWAGA!
1) Każdy zawodnik jest zobowiązany posiadać własne opłacone ubezpieczenie (imienne,
wystawione na uczestnika na 1 dzień zawodów) opisane w Regulaminie Imprezy. Dla osób
nieposiadających takiego ubezpieczenia najprawdopodobniej będzie możliwość jego nabycia w
biurze zawodów (osoby, które nie posiadają polskiego obywatelstwa powinny zakupić
ubezpieczenie wcześniej, we własnym zakresie). Organizator nie gwarantuje możliwości zakupu
ubezpieczenia, dlatego zawodnicy powinni zaopatrzyć się w ubezpieczenie przed przyjazdem do
biura zawodów.
2) Wszelkie otrzymane świadczenia dostępne są wyłącznie od otwarcia biura zawodów tj. 10.01
od godz. 8:00 do godz. 16:00. Po tym terminie zawodnik zobowiązany jest opuścić
miejsce imprezy.
3) Każdy zawodnik zobowiązany do przestrzegania Regulaminu Imprezy i Regulaminu Padoku pod
rygorem dyskwalifikacji
Wszelakie zapytania dotyczące przebiegu zawodów należy kierować na adres mailowy:
motoenduro@wp.pl
8.ZAPISY MOŻNA ROBIĆ
Zapisy można robić DO 10.01 NIEDZIELA LIMIT 100 ZAWODNIKÓW DECYZYJE KOLEJNOŚĆ WPŁACONEGO WPISOWEGO nr konta:
MIROSŁAW KOWALSKI ALIOR BANK 86 2490 1057 0000 9900 3771 8183
podając dane:
- IMIĘ I NAZWISKO
- KLASA (MXKOBIET; MX85; MXHOBBY; MXOPEN; MXMASTERS; MX 2)
- NUMER STARTOWY
Rezerwacji SMS dokonujemy na nr: 501-858-740 LUB EMAIL:MOTOENDURO@WP.PL
PLIKI DO POBRANIA: PDF
pobieranie OŚWIADCZENIE ZAWODNIKA
pobieranie HARMONOGRAM CZASOWY
pobieranie INFORMACJE DLA ZAWODNIKÓW